بسیج سازندگی ناحیه چناران

طبقه بندی موضوعی

آغاز به کار دومین جشنواره ملی جهادگران

يكشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۱۲ ب.ظ


رئیس این جشنواره در حاشیه مراسم در مصاحبه با خبرنگار سازندگی با بیان اینکه این جشنواره در ۹ عرصه راهبردی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، سلامت، اجتماعی، هنر و ادب، رسانه و بین الملل برگزار می شود، گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در این زمینه ها تا ۳۰ دی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

محمد زهرایی، تجلیل از فعالان جهادی، هم افزایی و انتقال تجربیات و دانش میان گروه های جهادی، ترویج حل علمی مشکلات مناطق محروم بین گروه های جهادی را از اهداف این جشنواره بیان و اضافه کرد: ۲۲ قشر متخصص از جمله اقشار دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و روحانیون، مهندسین کشاورزی، جامعه زنان و جامعه پزشکی و محلات در بدنه سازمان بسیج مستضعفین در گروه های جهادی در حال فعالیت هستند و کارهای گسترده ای را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می توانند به نشانی JAHADGARAN-FESTIVAL.ORG مراجعه کنند، افزود: استادان برجسته و افراد پیشکسوت و متخصص گروه های جهادی به صورت کاملا علمی و تخصصی، این آثار را داوری خواهند کرد. 

رئیس بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: مراسم پایانی این جشنواره در دهه مبارک فجر برگزار می شود و در آن برگزیدگان، معرفی و تجلیل می شوند.

سردار نعمان غلامی معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین هم با اشاره به اینکه گروه های جهادی و نهضت خدمت رسانی توسط جهادگران به شدت مورد توجه و اقبال جوانان قرار گرفته است، گفت: حدود ۱۱ هزار گروه جهادی در تخصص های مختلف داریم که آماده خدمتگذاری در مناطق محروم هستند.

وی افزود: سازمان بسیج مستضعفین مصمم است تا همه پایگاه های مقاومت به سمت برخورداری از گروه های جهادی خدمت رسان و محله پرور حرکت و از ظرفیت و علاقه مردم به گشودن گره ها استفاده کنند.

سردار غلامی با بیان اینکه جهت گیری امسال برای حضور یک میلیون نفر از جوانان در گروه های جهادی است، گفت: استقبال، خوب بوده و برنامه ریزی ما این است که بتوانیم امسال حداقل ۸ هزار طرح کوچک محرومیت زدایی را در کشور با حمایت و پشتیبانی گروه های جهادی اجرا کنیم که روند تحقق این کار، رضایت بخش بوده است.         

  • عارف عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی