بسیج سازندگی ناحیه چناران

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است


به گزارش پایگاه سازندگی؛ عصر دیروز مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج، مسئول بسیج سازندگی و معاون اجتماعی سازمان بسیج با حضور سردار غیب پرور، معاونین و مسئولان اقشار بسیج در محل سالن شهید فهمیده مجتمع ۵ آذر برگزار شد.
  • عارف عباسی


به گزارش ‍‍پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی؛ با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (سه شنبه) آیین تودیع سردار غلامرضا نوشادی و معارفه سردار نعمان غلامی به عنوان معاونت هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

  • عارف عباسی


از گیاهان دارویی می توان افزون بر اهداف دارویی برای بهبود عطر و طعم غذاهای مختلف نیز استفاده کرد، بدون این که بر کالری های غذا افزوده شود. به طور همزمان، گیاهان دارویی فواید سلامت بسیاری نیز ارائه می کنند. در حقیقت، داروهای گیاهی هزاران سال است که برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. توانایی های بهبودی و ترمیمی انواع مختلف گیاهان دارویی بسیار چشمگیر و شناخته شده هستند.


 

  • عارف عباسی


مراسم اختتامیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج بعد از قرائت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران با اجرای محمدرضا شهیدی‌فرد در سالن بصیرت لانه جاسوسی آغاز شد.

  • عارف عباسی


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی،  سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی با حضور در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما با بیان اینکه سازمان بسیج در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی از سال ۹۲ در این حوزه ورود جدی داشته است، افزود: بسیج تا شش ماه نخست امسال ۱۵۹ هزار واحد کوچک خرد و خانگی را در کشور ایجاد کرده است. 

  • عارف عباسی