بسیج سازندگی ناحیه چناران

طبقه بندی موضوعی



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی به نقل از ایسنا، سرهنگ علی حسینی شامگاه دوشنبه در گردهمایی جهادگران اردوهای جهادی در سالن همایش‌های شهرداری قم عنوان کرد: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های جهادی بر پایه سازندگی استوار است.


معاون دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) افزود: اردوهای جهادی نفش مهمی در محرومیت زدایی و سازندگی در مناطق محروم و دورافتاده دارند.


وی تصریح کرد: جهادگران بسیجی در طول انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس و سازندگی‌های بعد از جنگ تحمیلی نقش بسزایی داشتند.


حسینی اظهار کرد: تشکیل سازمان بسیج سازندگی با صدور فرمان رهبری گام مهمی در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی بود.

وی بیان کرد: جوانان بسیجی و جهادگر پایبند به ارزش‌های اخلاقی و ولایت مدار و متدین و منظم و جان بر کف هستند.


مسئول بسیج سازندگی دانشگاه افسری امام حسین(ع) یادآور شد: حضور بالنده این جوانان در مناطق زلزله زده کرمانشاه موجب مباهات و افتخار‌آفرینی بود.

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها در منطقه زلزله زدگان با خلوص نیت کار کردند و به خدمت پرداختند و با معنویت و حسن خلق و با روحیه اعتقادی و انقلابی در صحنه حاضر شدند.

حسینی عنوان کرد: رهبری همواره تاکید دارند اردوهای جهادی توسعه یابند و به مناطق محروم خدمت کنند؛ این جوانان دانشجو و طلبه به صورت خودجوش به ارائه خدمات فرهنگی و عمرانی می‌پردازند.

وی گفت: توسعه فرهنگ محرومیت زدایی و ایجاد روحیه سازندگی از وظایف مهم جهادگران است؛ باید بدانیم حرکت‌های جهادی صرفا یک کار عمرانی نیست بلکه آثار و برکات فرهنگی زیادی در خودسازی افراد دارد.

معاون دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) بیان کرد: روحیه جهادی از ویژگی‌های مهم جوانان در این عرصه مقدس است و آن‌ها در مسیر گسترش فرهنگ جهادی تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تقویت امید به زندگی در مناطق محروم و رفع بسیاری از محرومیت‌ها و خدمت رسانی از جمله برکات این حرکت فرهنگی است.

  • عارف عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی