بسیج سازندگی ناحیه چناران

طبقه بندی موضوعی


جلبک علاوه بر کاربرد های فروانش و ایجاد درآمد بالا، سرمایه ی بسیار کمی برای پرورش آن نیاز است. امروزه جلبک بازاری بسیار گرم و مشتریان  زیادی دارد. ریسک فعالیت در پرورش جلبک صفر می باشد شما بدون هیچ سختی و دغدغه ای می توانید این کار را راه اندازی کنید .

 

کشورهایی مثل چین ، مالزی ، کره ی جنوبی، اندونزی و هند حدود صدو پنجاه هزار تن از این محصول را تولید، مصرف و بخشی از آن را صادر می کنند. در ۱۸ ماه گذشته نیاز بازار ایران ۳۳ تن جلبک حدود ۷۸٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیارد تومان، بوده است .

 

بازار فروش و بازار هدف پرورش جلبک بسیار وسیع و پیشرفت در این کار بی نهایت است. درآمد شما نه تنها هیچ وقت کاهش نمی یابد و برای فروش آنها هیج نگرانی ندارید، بلکه این شغل روز به روز در حال وسعت است. در واقع جایگاه محکمی در بازار و صنایع مختلف دارد ، در زیر برخی از کاربردهای آن را در صنایع مختلف آورده ام.

 

کاربردهای جلبک:

از جمله کاربردهای جلبک در صنایع مواد غذایی و شیرینی سازی به عنوان تولید کنسروهای ضد یبوست، کیک، ماکارانی، ماست و شیر،  تصفیه  آب، تامین علوفه و مکمل غذایی دام، در کشاورزی به عنوان کود، چرم سازی و نساجی و پزشکی برای ساخت پروتز دندان و….. را می توان نام برد .

 

برای شروع چه کار کنیم؟

 

برای شروع تولید جلبک به ۱۰ میلیون تومان سرمایه اولیه و می توان در هر مکان غیر قابل  استفاده ای، شروع کنید. درآمد ماهانه تولید جلبک، برای شروع با ۱۰ میلیون سرمایه، یک و نیم میلیون تا سه میلیون تومان در ماه می باشد. فضای مورد نیاز برای راه اندازی پرورش جلبک تنها ۲۰ الی ۳۰ متر کافی است. برای این کار به تعدادی وان نیاز دارید و مقداری مواد شیمیایی به عنوان مواد غذایی جلبک ها .

 

  • عارف عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی